Thursday, April 29, 2010

team hingusan lawan team vateran smkserimedan



Adakah team vateran lebih gagah daripada team hingusan yang diketuai rozul azrin. Berpandukan pengalaman dan kejayaan pastinya team yang diketuai oleh gpk koko smk serimedan pasti dapat mengalahkan team rozul. tuah ayam pada taji . tapi tuah team veteran kerana free injection. Pada pertandingan futsal yang lalu team rozul dilaukkan team vateran. Jadi dendam yang membara .kata orang yang berpengalaman tu lebih berbisa dariapa budak yang baru setahun jagung. nantikan pada 17 mei 2010 nanti. sila klik gambar diatas untuk melihat dengan jelas kesebelasan team vateran.

6 comments:

santalia said...

ha ha ye ye ye btul tu mr arowana... fisio kita pun dah boleh klhkan fisio diaorang. kalau kite tengok barisan yang akan diturunkan dah menggerunkan, Tak sabar nak tunggu sepak mula. Jangan sampai tk jadi kalau ada yang cube menggagalkan perlawanan ini kita mintak bpk koko gunakan kuasa vetonya. Jangan lupa latihan pusat 3 hari untuk mengembalikan segala skill kita.

kimble_devils said...

hahahaha..akan ku kucar kacir kan benteng pertahanan yg diketuai oleh en haris..
jgn cabar harimau yang sedang tidur... team guru baru masih panas lagi...dgn pengalaman yg ada dr aku siap la korang team veteran..

Azman Bin Sulaiman said...

Tahniah Veterans...aku support dari jauh jer..tapi kalau rasa tak leh makan, helo jer..nanti aku bawak 3 trak kaki pukul dr Parit Sulong...ko tunjuk jer jersi mana yg ek sangat tu....

MR.RICHARD KIMBLE said...

adik2 sedia menimba ilmu dr abg2 Medan..sume bintang2 HARIMAU MUDA akan beraksi dgn mantap..

Wak Goden said...

Aku sokong team veteran... jgn buat malu kaum.. klau x ckup bola aku blh antr selori bola boling..

iskandar said...

gud lurk ckgu smue.kami hrap ckgu smue buat yg trbaek

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons